Minggu, 02 Agustus 2015

Promo Toserba Yogya

Promo Toserba Yogya - Yogya Group adalah sebuah syarikat runcit moden asli Indonesia dengan format Supermaket dan Department Store. Kami menjual pelbagai produk makanan, minuman dan barang keperluan hidup lain. Setiap minggunya, Toserba Yogya melayani lebih dari 100 ribu pelanggan di lebih daripada 100 titik termasuk Toserba YOGYA, Toserba Griya, Yogya Express, yomart, Griyamart, Griyatron

Dengan misi memenuhi keperluan masyarakat agar tetap menjadi pilihan utama bagi Indonesia, kami sentiasa berusaha untuk memberikan produk-produk berkualiti dengan harga yang berpatutan di antaranya dengan memberikan program Promo Toserba Yogya seperti Serba Jimat dan Harga Hairan (Harga Jimat Akhir Pekan).

Toserba YOGYA berawal dari sebuah kedai batik di daerah Kosambi Bandung dengan nama DJOCJA yang didirikan tahun 1948 dan dikendalikan oleh Bapak Gondosasmito bersama keluarga. Dengan luas kedai hanya 100 m2 dan 8 orang pekerja, Promo Toserba Yogya Kedai DJOCJA berusaha dan selalu setia melayani pelanggannya.

Pada tahun 1972, Bapak Boedi Siswanto Basuki dan Ibu Tina Handayani yang merupakan anak dan menantu dari bapak Gondosasmito diserahkan pengurusan kedai DJOCJA. Dengan kerja keras, kesungguhan dan pandangan yang jauh ke depan maka kedai yang semula merupakan kedai batik ini memperluaskan bidang usahanya dengan menjual Promo Toserba Yogya barang-barang keperluan sehari-hari. Saat itu nama DJOCJA yang merupakan nama asal kedai batik itu tetap dipertahankan namun penulisannya di ubah menjadi YOGYA.

Baca promo selengkapnya, klik : http://www.hargapromosi.com/2015/08/katalog-promo-toserba-yogya.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar