Selasa, 23 Mei 2017

Katalog Promo JSM Alfamidi

Promo JSM Alfamidi - Dalam menyambut ulang tahun ke-9, PT Midi Utama Indonesia Tbk sebagai pemilik rangkaian outlet Alfamidi mengadakan program promosi Semarak ulang tahun Alfamidi (SUA Alfamidi). Tempoh program Semarak Early Years of Alfamidi berlangsung selama 3 bulan dari 1 Ogos - 31 Oktober 2016 di semua cawangan Alfamidi di seluruh Indonesia.


Membawa tema "Alfamidi Vaganza", Alfamidi menawarkan pelbagai program Promo JSM Alfamidi  yang menarik, dari khas koleksi barangan harga tawaran melalui pembelian untuk membeli mekanisme, program loteri sehingga acara pertandingan video. Tidak seperti program produk serveware sebelumnya, terus Rini, Kali ini pengumpulan drinkware akan melengkapkan detik-detik kebersamaan keluarga.


"Tema latar belakang kami adalah Alfamidi Vaganza, kerana tahun ini Alfamidi melangkah kepada umur-9. Untuk itu, sesuatu yang istimewa dan penuh dengan kejutan kita cuba untuk menawarkan kepada pelanggan kami. Di samping itu Promo JSM Alfamidi, kami sentiasa komited untuk menyediakan nilai tambah kepada pengguna yang membeli-belah di kedai kami dalam pengalaman yang sukar dilupakan dan menyeronokkan melalui barangan premium, berfungsi, sangat koleksi tetapi boleh diperolehi dengan harga istimewa ", menjelaskan Rini Hestrinalia, GM Marketing Alfamidi.


Sumber : http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-jsm-alfamidi.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar