Jumat, 14 September 2018

Harga Tiket Promo Dufan Oktober 2018

Promo Dufan Oktober 2018 - Untuk memeriahkan ulang tahun ke-33 Dunia Fantasi (Dufan), Ancol Taman Impian mengadakan siri acara dengan tema 'Memaksimumkan Happines Anda'. Di puncak acara tersebut, Dufan mengadakan acara istimewa mengenai konsep 'Electro Fun' pada hari Sabtu (1/9/2018) bermula jam 18.30 WIB di hadapan Forum Turangga-Rangga.


Program ini terdiri daripada persembahan muzik, parade elektrik dan persembahan beatbox. Beribu-ribu pengunjung ke Dufan nampaknya menikmati muzik di bawah lampu berwarna-warni lampu sorot. "Kami berharap acara Promo Dufan yang disampaikan dalam perayaan ulang tahun Dufan dapat berjalan dengan lancar dan memberikan kesenangan sehingga Dufan selalu diingat oleh pengunjung," kata Eddy Prastiyo, Wakil Presiden Dufan Ancol, malam Sabtu.


Sherly, pelawat yang datang bersama rakan lelakinya mendakwa berpuas hati dengan perjalanan dan prestasi puncak Fantasy Fantasy World ke-33. Dia memutuskan untuk pergi ke Dufan kerana dia ingin tahu tentang Electro Fun.


Sebelum ini, pada hari Rabu (29/08/2018), Dunia Fantasi (Dufan) Ancol berusia 33 tahun. Dufan merayakan ulang tahunnya dengan berkongsi kebahagiaan dengan 1,000 anak yatim dan orang miskin. Anak-anak yatim ini berasal dari Jabodetabek dan beberapa daerah lain di Serang dan Purwakarta.


Lihat promo selengkapnya : https://seoreview-bergaransi.com/promo-dufan/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar