Selasa, 16 Oktober 2018

Promo JSM Alfamart Terbaru

Promo JSM Alfamart - Kata Pengurus Wilayah SSP Supadiyanto, Alfamart menyampaikan Aplikasi AlfaMicro untuk memudahkan OBA menikmati belanja perkhidmatan pembiayaan modal jualan dan belanja. Pada masa ini, dengan aplikasi Alpha Micro ini, para pedagang yang telah dilatih oleh Alfamart boleh berbelanja melalui aplikasi itu, semua barang yang ada di kedai Alfamart akan dilihat menerusi aplikasi itu, "jelasnya.


Dari 600 - 800 bilangan OBA di Jambi adalah 98 peratus menggunakan aplikasi alfamikro ini. Walaupun untuk perkhidmatan pembiayaan kedai modal, beliau mengakui tidak ramai. Kerana ciri kedai modal baru sahaja dilancarkan sejak 2 bulan lalu.


Melalui aplikasi ini, peniaga boleh memilih bilangan pembelian. Selepas menentukan pilihan membeli-belah, item akan dihantar mengikut alamat yang dimaksudkan. Promo JSM Alfamart telah bekerjasama dengan pembiayaan untuk menyediakan perkhidmatan membeli-belah kali pertama dengan yuran pentadbiran sebanyak 0.07 peratus. Peniaga boleh berbelanja terlebih dahulu dan kemudian bayar kemudian.


"Kami tahu bahawa terdapat banyak keperluan pedagang, mungkin mereka mahu membayar untuk keperluan lain terlebih dahulu, tetapi masih ingin diperdagangkan sehingga kami membantu dengan layanan ini," katanya. Perkhidmatan pembiayaan ini terdapat dalam aplikasi Alfamikro melalui ciri-ciri Tokomodal. Dengan ciri pusat modal ini, para pedagang boleh membeli barang-barang kedai dahulu kemudian dengan waktu pembayaran terdedah 7-14 hari.


Cek promo selengkapnya : https://seoreview-bergaransi.com/katalog-promo-jsm-alfamart/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar