Selasa, 22 September 2015

Harga Advan S5E

Harga Advan S5E - Kelas menengah telefon pintar dengan pelbagai kelebihan dalam spesifikasi, Advan, sekali lagi hadir untuk memeriahkan lagi bahagian pasaran telefon pintar di negara ini. Sebagai vendor tempatan, Advan terus berinovasi untuk memberikan kepuasan kepada pelanggannya. Satu inovasi yang melancarkan produk terbaru, Advan Vandroid S5E.

Di samping mempunyai pelbagai kelebihan kepada spesifikasi, Harga Advan S5E produk baru telah dikeluarkan pada September berharga agak murah di $ 900,000 / unit. Harga yang agak rendah jika dibandingkan dengan spesifikasi. Advan Vandroid S5E mempunyai reka bentuk yang elegan, kepada pemproses sendiri dilengkapi dengan pemproses dwi-teras 1.3 GHz dan 512 MB kapasiti memori RAM.

Selain itu, Advan Vandroid S5E juga menyediakan ruang penyimpanan 4GB memori dalaman, yang boleh menyimpan banyak data. Dalam urusan kamera, Vandroid S5E mempunyai kamera 5MP dengan keupayaan dan kemudahan disokong oleh flash auto fokus (AF), Harga Advan S5E yang pasti akan meningkatkan kejelasan imej dari kamera. Android OS yang digunakan pada telefon pintar itu tidak terlepas, yang menggunakan Android 4.2 OS Jellybean.

Selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/09/harga-advan-s5e-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar