Minggu, 06 September 2015

Promo TipTop Swalayan

Promo TipTop Swalayan - Adakah anda masih ingat pada pertengahan tahun 2012, terdapat beleid baru untuk industri francais, Peraturan bertajuk Menteri Perdagangan (Peraturan) bilangan 53 tahun 2012 mengenai Pelaksanaan Francais. Peraturan peraturan sebelum ini dan juga mengemas kini nombor Peraturan 31 tahun 2008. Seperti yang telah dilaporkan dalam laporan utama KONTAN (September 2012) dan kemudian, tidak semua kadar positif peraturan ini.

Namun Promo TipTop Swalayan, kali ini beleid yang boleh dikatakan menjadi tuhan-tuhan penolong untuk jenis-moden pasar mini di pencerobohan pelabur asing. Memetik berita Direktorat Perdagangan Dalam Negeri dalam laman web rasminya, Ketua Pengarah Perdagangan Dalam Negeri Gunaryo mendedahkan lima perkara di sebalik apa-apa kerajaan mengemaskini peraturan.

Salah satu sebab untuk yang agak menarik ialah penemuan tanda-tanda mengenai syarikat minimarket asing cuba untuk bermain di pasaran runcit kecil dengan mengeksploitasi sistem francais. Walaupun tidak menunjukkan dengan tepat di mana pasar mini yang berkenaan, kerajaan mengatakan amalan ini tidak dibenarkan. Sebab, hanya Promo TipTop Swalayan dibenarkan untuk perniagaan runcit kecil di negara ini ditutup kepada alias tulen pelaburan langsung asing (FDI). Ini adalah selaras dengan peraturan Peraturan yang menyatakan bahawa cawangan francais dengan keluasan kurang daripada 400 ma persegi perlu dikawal sepenuhnya oleh pelabur tempatan.

Info selengkapnya : http://www.hargapromosi.com/2015/09/katalog-promo-tiptop-swalayan.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar