Jumat, 18 September 2015

Harga Tablet Advan X7

Harga Tablet Advan X7 - Selepas dilancarkan beberapa waktu lalu, tablet Advan Vandroid X7 akhirnya dibuka pre-order atau tempahan melalui kedai online Lazada Indonesia. Harga yang ditawarkan tablet Advan Vandroid X7 ini cukup menarik, yakni Rp 1.099.000 atau tepatnya Rp 1.1 juta sahaja. Tablet ini telah menyokong rangkaian 3G dan menjalankan OS Android versi terbaru.

Tablet Advan Vandroid X7 ini dibekali skrin sentuh bersaiz 7 inci dengan resolusi 1024 x 600 piksel dengan teknologi panel IPS (In-Plane Switching) kapasitif yang responsif dan menghadirkan gambaran yang jernih dengan aspek nisbah 16: 9. Harga Tablet Advan X7 telah menggunakan sistem operasi Android 5.1 Lollipop terbaru.

Sisi kamera, Harga Tablet Advan X7 ini cenderung standard kerana hanya bersenjatakan dengan kamera belakang berkekuatan 2 megapiksel dan kamera depan berkekuatan 0,3 megapiksel untuk gambar selfie, serta video call. Baik kamera depan maupun belakang tablet ini tidak mempunyai autofokus dan LED flash.

Harga Tablet Advan X7 dibekalkan dengan memori dalaman berkapasiti 8GB yang disokong slot microSD untuk pengembangan memori luaran sehingga maksimum 32GB. Advan Vandroid X7 disokong sambungan 3G HSPA, dual SIM, WiFi, Bluetooth. Advan membekali tablet Vandroid X7 andalannya ini dengan bateri berkapasiti 2500mAh.

Selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/09/spesifikasi-harga-tablet-advan-x7.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar