Sabtu, 12 Desember 2015

Harga Coolpad Rise A116

Harga Coolpad Rise A116 - Coolpad Indonesia melaporkan bahawa pelancaran semula telefon pintar terbaru mereka yang dikenali sebagai Coolpad Kebangkitan A116 reka bentuk yang menarik dengan Custom Coolpad UI UI yang dinamakan di dalamnya. Untuk melihat telefon pintar ini mempunyai reka bentuk keanggunan dilupakan dan mewah di mana pada setiap sisi ditutup dengan keluli dan polikarbonat sarung bermaterial kain Baby tekstur kulit yang boleh ditafsirkan bahawa telefon pintar ini akan menjadi sangat selesa apabila dipegang di tangan kerana anti-peluh, anti- debu walaupun anti kotor.

Spesifikasi Harga Coolpad Rise A116, ini termasuk OGS skrin Memiliki (Satu Solution Glass) IPS dengan saiz 5 inci resolusi QHD adalah 960x540px, dikuasakan oleh pemproses MediaTek MTK6582 Quad-Core 1.3 GHz yang juga menyokong rangkaian 4G LTE, jadi anda boleh memuat turun ke kelajuan 150 Mbps dan muat naik kelajuan 50 Mbps. Dikuasakan oleh kapasiti RAM 1 GB. Sesungguhnya telefon pintar 4G dilengkapi dengan kapasiti bateri 2000 mAh, terdapat Dual Sim Card slot dan slot kad SD sehingga 32 GB.

Jangan lupa untuk kamera tertanam dengan kamera dua, setiap yang belakang kamera resolusi 5 megapiksel autofokus kamera dan kamera hadapan 2 megapiksel tetap Focus. Harga Coolpad Rise A116 Juga dilengkapi dengan dua ciri-ciri kamera seperti ciri-ciri senyuman menembak dan menangkap suara. Telefon pintar ini juga dilengkapi dengan menu isyarat untuk bangun ditafsirkan dengan kod tertentu yang pengguna boleh mengakses aplikasi yang diingini lebih cepat.

Sumber : http://www.anekaponsel.com/2015/12/harga-coolpad-rise-a116.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar