Senin, 14 Desember 2015

Harga Himax Bravo Y10

Harga Himax Bravo Y10 dan Spesifikasi terkini, telefon pintar skrin sentuh dengan ruang pepenjuru telah menjadi rebutan telefon pintar. Salah satu vendor telefon pintar Cina memperkenalkan telefon pintar baru yang dipanggil Himax Himax Bravo Y10. Telefon pintar ini datang dengan memihak skrin jelas dengan Lollipop Bekalan sistem operasi terbaru dengan prestasi yang agak boleh dipercayai. Harga Himax Bravo Y10 sendiri akan ditawarkan pada harga yang berpatutan menyasak kelas menengah ke bawah.

Sistem operasi berjalan di Himax Bravo Y10 menggunakan OS Android v5.1 Lollipop dengan Himax antara muka biasa sokongan. Selain itu, Himax Bravo Y10 juga dilengkapi dengan ruang simpanan yang besar dengan kapasiti 16 GB. Harga Himax Bravo Y10 Kapasiti mampu menampung semua fail yang aplikasi dan muat turun permainan dan juga fail multimedia dan fail sistem operasi perniagaan. Jika pengguna yang kurang optimum masih boleh mengembangkan memori penyimpanan dengan kad microSD sehingga 32 GB kapasiti.

Spesifikasi Harga Himax Bravo Y10 menawarkan ciri-ciri yang sektor kamera agak standard tetapi kebaikannya makna yang cukup jelas. Oleh itu pengguna Himax Bravo Degan Y10 boleh menjadi lebih fleksibel dari segi fotografi. Dengan harga yang berpatutan, Himax Bravo Y10 bersedia untuk menjadi terkini Pilihan Lollipop telefon pintar di Indonesia. Semak ulasan spesifikasi Himax Bravo Y10 dan harga terkini di bawah.

Sumber : http://www.anekaponsel.com/2015/12/harga-himax-bravo-y10.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar