Kamis, 24 Desember 2015

Promo JSM Alfamart 25-27 Desember 2015

Promo JSM Alfamart 25-27 Desember 2015 - Apabila ekonomi melambatkan seperti hari ini, hampir semua orang sedang mencuba untuk mengetatkan tali pinggang mereka. Oleh itu, untuk urusan membeli-belah tidak salah apabila harga produk akhirnya pelbagai sering sasaran.

Kerana ia juga Promo JSM Alfamart menawarkan diskaun yang bertaburan di sana sini, termasuk juga dari pasar mini itu. Salah satu rangkaian kedai pasar raya tempatan yang terkemuka, Alfamart, termasuk program promosi yang sering rutin hadir. Malah, mereka membawa akan menjimatkan perbelanjaan program sebanyak 70 peratus.

Bulan ini, Alfamart juga menawarkan harga label swasta adalah lebih cekap berkuat kuasa sehingga 15 September. Produk yang ditawarkan pada harga yang dikurangkan kerana pelbagai barangan dilabel Alfamart antara Rp 2,500 keping untuk beras organik, Promo JSM Alfamart membeli dua hanya IDR 12900 untuk buah-buahan puding, sabun pencuci pinggan mangkuk sebanyak US $ 8,500 dan sebagainya. Tidak ada keperluan perbelanjaan minimum untuk mendapatkan harga istimewa.

Baca selengkapnya : http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-jsm-alfamart.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar