Sabtu, 19 Desember 2015

Promo Tupperware Januari 2016

Promo Tupperware Januari 2016 - Terkenal bekas makanan jenama, Tupperware Indonesia lagi diadakan Dia BOLEH! Anugerah. Acara dwi tahunan yang diadakan sejak tahun 2009, adalah kedua-dua bekas untuk memperkasakan wanita adalah masa yang bijak dan inspiring.This, Tupperware Indonesia telah mendapati 58 wanita inspirasi yang telah berjaya dalam mencapai perubahan positif untuk diri mereka sendiri, keluarga, dan lingkuan sekitar perjalanan selaras dengan falsafah 3E, menyedarkan, mendidik, dan Memperkasakan.

"Melalui ini kita Berusaha 3E mengajak wanita Indonesia dapat bersinar dan membawa perubahan positif kepada alam sekitar di sekeliling mereka. Promo Tupperware Januari 2016 Falsafah Enlighten mengajak wanita Indonesia begitu yakin, berfikiran ke hadapan, dan dapat mengasah kreativiti mereka.

Mendidik matlamat untuk mewujudkan satu proses perkongsian dan melakukan pembelajaran. Dan Empower, agar setiap wanita yang boleh menjadi lebih yakin, Promo Tupperware Januari 2016 bebas, dan bebas mencurahkan ungkapan dalam pelbagai bidang, "kata Nining W. Pernama, Presiden Tupperware Indonesia ketika ditemui pada sidang media Dia CAN Tupperware! Awards 2015 di Jakarta


 sumber : http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-tupperware.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar