Senin, 30 November 2015

Harga Axioo Venge

Harga Axioo Venge - Dilancarkan semula Toshiba dua baru telefon pintar berasaskan Android, Venge dan X. Satu kelebihan Venge Venge Toshiba Siri berbanding telefon pintar lain yang berada dalam lingkungan harga $ 2-3 juta kapasiti RAM mencecah 3GB. Selain itu, Harga Axioo Venge X telefon pintar kedua-dua juga menyokong 4G LTE.

RAM digunakan adalah generasi LPDDR3, menjadikan Harga Axioo Venge pemindahan data lebih cepat dan kelajuan mudah alih yang lebih tinggi, dan kuasa yang lebih cekap, kata Samuel Lawrence, Ketua Pegawai Eksekutif pada pelancaran Toshiba Toshiba Venge Series, di Jakarta, Kamis (26/11).

Harga Axioo Venge X mempunyai skrin 5 inci dan berat hanya 131 gram, maka ia didakwa sebagai telefon pintar yang paling ringan di dalam kelas 5 inci. Pada bahagian atas skrin juga telah menggunakan teknologi salutan penuh yang mengintegrasikan skrin sentuh dengan kaca perlindungan.

Tumbuhan siri Harga Axioo Venge MediaTek MT6735 chipset dengan pemproses kelajuan 1GHz yang membolehkan Quad Core Venge menjalankan semua ciri-ciri dengan lancar. Untuk keperluan fotografi, dalam Venge Toshiba Sony kamera dipasang dengan resolusi 8 MP belakang dan 2 MP kamera depan.

Selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/11/harga-axioo-venge-dan-venge-x.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar