Selasa, 17 November 2015

Harga MITO T35

Harga MITO T35 - Baru-baru ini, pengeluar alat dan telefon pintar dengan jenama Mito yang memperkenalkan produk baru yang dibuat oleh mereka, produk baru yang disampaikan oleh MITO adalah tablet yang telah dijalankan di bawah nama Mito Fantasy T35 Tablet itu. Seperti pengeluaran biasa alat dicipta oleh Mito, walaupun tablet ini juga menyasarkan pasaran kelas menengah, tablet akan hadir dalam pasaran hari ini akan berharga sangat murah di bawah AS $ 1 juta sahaja. Tablet didakwa adalah hasil daripada kerjasama syarikat-syarikat tempatan bersama-sama dengan Intel.

Dengan Harga MITO T35 yang agak murah itu tidak bermakna spesifikasi yang ditawarkan oleh Mito tidak boleh dipercayai. Sebab bagi merangsang dapur hal ehwal, Mito yang mengambil Intel telah menanamkan bahawa atom intel processor X3, apa-apa maklumat yang dimiliki oleh pemproses tablet sama dengan pemproses tertanam dalam Toshiba Picophone i1 yang telah pun dikeluarkan.

Tablet Mito datang sebagai tindak balas kepada banyak aduan daripada pengguna mengenai tablet dengan ciri-ciri komputer yang berkelayakan dan boleh dipercayai tetapi berharga alias tidak rendah yang tinggi. Pasaran tablet yang sedia ada selama ini, kedua-dua telefon dan tablet banyak dijual pada harga yang agak murah tetapi tidak disertai dengan spesifikasi prestasi dan keupayaan yang memuaskan pengguna. Perbezaan dengan Harga MITO T35 menggabungkan semua yang datang dengan chipset terbaru daripada Intel pasti telah tidak syak lagi kemahiran beliau.

Sumber : http://www.anekaponsel.com/2015/11/spesifikasi-dan-harga-tablet-mito-t35.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar