Rabu, 04 November 2015

Promo JSM Indomaret 6 - 8 November 2015

Promo JSM Indomaret 6 - 8 November 2015 - Bank Mandiri dengan kerjasama Indomaret untuk mengembangkan perkhidmatan kewangan digital menggunakan berdiri sendiri e-tunai. Dengan kerjasama ini, Indomaret Bank Mandiri akan menjadi satu agen yang boleh menyediakan perkhidmatan kewangan seperti resit transaksi deposit tunai, pengeluaran tunai dan perbelanjaan oleh bebas e-tunai.

Pelancaran kerjasama yang dijalankan oleh Pengarah Presiden Bank Mandiri Budi G. Promo JSM Indomaret 6 - 8 November 2015 Sadikin dan Pengarah Indomaret Sinarman Jonatan, dan disaksikan oleh Ketua Pengarah Perlindungan dan Kementerian Keselamatan Sosial Hal Ehwal Sosial Andi ZA Dulung, Ketua Kumpulan Kerja Dasar TNP2K Elan Satriawan, Timbalan Pengarah Program untuk Inclusive Kewangan Elektronifikasi dan Bank Indonesia Agustina Darmayanti.

Menurut Promo JSM Indomaret 6 - 8 November 2015 Pengarah Bank Mandiri Presiden Budi G. Sadikin, kerjasama Indomaret dengan usaha ini adalah untuk memperluaskan akses kepada perkhidmatan kewangan untuk masyarakat. Langkah ini juga adalah untuk memudahkan orang ramai dalam membuat transaksi pembayaran mikro.

selengkapnya : http://www.kumpulanpromo.com/2015/11/katalog-promo-jsm-indomaret.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar