Selasa, 03 November 2015

Harga Evercoss Winner Y Ultra

Harga Evercoss Winner Y Ultra - Evercoss Y Ultra (A75A) adalah sebuah telefon pintar berasaskan Android dalam bentuk layar skrin IPS Glass Hard oleh 5 inci yang disokong dengan resolusi imej 480x854 piksel untuk menjadikan mimpi pada skrin lebih banyak lagi berpuas hati. Menggunakan Android OS Lollipop dan pemproses Quad-teras pada 1.2 GHz, digabungkan dengan kelebihan 2GB RAM dalam prestasi membuat pengguna berasa lebih selesa dalam melakukan aktiviti multitasking.

Berbekalkan di 8MP kamera belakang dengan Fokus Auto dan LED Flash, untuk menyokong pengguna yang mempunyai hobi fotografi untuk menangkap masa ini yang tidak mahu ketinggalan. Selain kamera hadapan 2MP, sesuai untuk pengguna yang mempunyai hobi mengambil gambar diri sendiri gambar atau digunakan untuk membuat panggilan video.

Harga Evercoss Winner Y Ultra (A75A) bergantung kepada kapasiti 16GB memori dalaman ditambah slot microSD sehingga 32GB akan membuat pengguna lebih banyak fleksibiliti untuk menyimpan pelbagai jenis fail seperti foto, muzik, dan video serta yang diperlukan permohonan dan pilihan.

Bagi menyokong segala aktiviti, Harga Evercoss Winner Y Ultra (A75A) juga dilengkapi dengan bateri yang mempunyai kuasa 2100mAh Li-ion. Satu lagi kelebihan terletak pada penggunaan dwi SIM dengan HSPDA 3G rangkaian +, 3D sensor graviti, gerak isyarat Akses Smart, peranti Bluetooth, Wi-Fi percuma dan Wi-Fi tethering, mikro port USB, dan juga ciri GPS. Terdapat tiga pilihan warna untuk Pemenang Y Ultra (A75A), diantanya hitam, putih dan kelabu.

baca selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/11/harga-dan-spesifikasi-evercoss-winner-y.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar