Minggu, 15 November 2015

Promo Dufan November 2015

Promo Dufan November 2015 - Berita baik! Pada bulan November 2015, Dunia Fantasi Ancol menyediakan promo khas untuk pengguna internet yang telah menyertai Facebook Fanpage Fantasy World. Promosi adalah Rp95.000 harga khas (Isnin - Jumaat) dan Rp135.000 (Sabtu & Ahad)

Promosi ini boleh diikuti oleh sesiapa sahaja, mana-mana umur dan di mana sahaja. Perlu diingat Promo Dufan November 2015, kod adalah hanya sah untuk satu orang atau satu akaun dan hanya boleh digunakan sekali, dan tidak boleh dipindah milik. Kod begitu unik yang perlu diingat dan disimpan dengan baik. Promosi ini sah sehingga 13 Disember 2015.

Harga promo Fantasy World adalah khusus untuk menghargai pengguna internet yang telah menyertai Facebook laman peminat Fantasy World, yang juga menyebarkan maklumat terkini melalui dunia indah media sosial. Harapan Promo Dufan ini boleh meningkatkan minat orang ramai, terutamanya pengguna internet, untuk menyertai dalam laman peminat Facebook untuk Dunia Fantasi dan Dunia Fantasi Ancol rekreasi.

Baca Selengkapnya : Promo Dufan November 2015

Tidak ada komentar:

Posting Komentar