Selasa, 27 Oktober 2015

Bocoran Promo Tupperware November 2015

Bocoran Promo Tupperware November 2015 - Anda yang menjadi peminat produk-produk cantik dan serba guna dari Tupperware, bulan Jun ini boleh kembali menikmati promo harga yang menguntungkan. Promo Tupperware di bulan ini berlangsung sampai 27 Juni 2015.

Adapun produk yang ditawarkan adalah siri Blossom Bread Lover, sebuah tempat roti yang cantik dan mempunyai saiz yang sengaja direka pas untuk wadah roti anda agar tak terkena udara luar.

Ada pula bekas minum yang mempunyai kapasiti cukup besar, 1.4 liter bernama Ezy Carry. Tersedia dalam warna berry, dan juga purple. Harga Promo Tupperware November 2015 ini, dengan pembelian 2 bekas maka anda hanya membayar Rp. 150 ribu tanpa ongkos kirim.

Padahal apabila anda membeli 1 unit harga yang ditawarkan adalah Rp. 100 ribu.

Koleksi Promo Tupperware November 2015 lain adalah berisi kuih dengan bentuk dan pegangan yang unik dan cantik. Pastinya warna-warna yang ada pun sangat menarik, sesuai selera para ibu. Kelebihan lain berisi kuih Carry all Bowl ini adalah boleh dipakai secara berasingan sebab mempunyai tutup pada masing-masing bahagian.

Carry all Bowl ini juga selamat untuk kegunaan di gelombang mikro, sehingga dapat digunakan untuk memanaskan makanan dengan baik.

Masih banyak lagi Promo Tupperware November 2015 yang boleh didapatkan, silahkan anda lihat katalog rasmi beliau untuk mendapatkan lebih banyak koleksi lain. Selamat membeli-belah.

baca selengkapnya, klik : http://lascrapattitudedegizmette.blogspot.com/2015/10/katalog-promo-tupperware-november-2015.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar