Sabtu, 10 Oktober 2015

Harga Advan T1J

Harga Advan T1J - Vandroid mempunyai banyak jajaran produk tablet yang mensasarkan pasaran entry-level dan menawarkan spesifikasi yang cukup baik, salah satunya adalah Advan T1j. Tablet Vandroid T1j besutan Advan ini mengusung pemproses dual-core dan dijual dengan harga Rp 1.3 juta. Penasaran dengan Vandroid T1j? Berikut ulasannya.

Secara umum, Harga Advan T1J ini mengusung reka bentuk yang tak jauh berbeza dengan tablet besutan Advan lain, yakni sudut yang membulat dengan balutan casing berwarna putih. Dimensi tablet Vandroid T1j ini juga tak terlalu besar, setara dengan tablet 7 inci lain.

Apa yang ditawarkan oleh Harga Advan T1J? Advan membekali Vandroid T1j dengan skrin sentuh bersaiz 7 inci dengan resolusi WSVGA 1024 x 600 piksel. Tak hanya itu, skrin tablet Advan Vandroid T1j ini juga mempunyai kemampuan multi-touch hingga 5 sentuhan secara bersamaan.

Sektor dapur pacu, tablet Advan Vandroid T1j dengan Harga Advan T1J ini ditenagai oleh chipset MediaTek MT6572M yang mengusung pemproses dual-core ARM Cortex-A7 kelajuan 1,3GHz yang disokong oleh memori RAM sebanyak 512MB dan digabungkan dengan pemproses grafik dari Mali-400MP.

Lihat selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/10/spesifikasi-dan-harga-advan-t1j.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar