Jumat, 23 Oktober 2015

Harga Evercoss A7S

Harga Evercoss A7S - Evercoss A7S adalah telefon pintar yang datang sebagai penyelesaian bagi mereka yang ingin alat dengan ciri-ciri lengkap tetapi mempunyai dana yang terhad. Seperti biasa, vendor orang itu seperti telah meletakkan dirinya di bahagian pasaran yang lebih rendah kelas pertengahan yang merupakan salah satu potensi utama adalah cukup menjanjikan. Dengan tag harga kira-kira satu juta dan spesifikasi yang disematkan pada hp Evercoss ini, hanya menjadi ditambah dengan sendirinya untuk pencinta alat.

A7S Evercoss dilengkapi dengan skrin yang berukuran 4.5 inci qHD IPS kapasitif skrin sentuh, Harga Evercoss A7S 16M warna, kualiti imej 960 x 540 piksel yang menyokong 5 titik teknologi sentuhan. Hp pintar A7S Evercoss belum mempunyai pelindung skrin, jadi pengguna alat ini perlu sedikit berhati-hati - hati untuk skrin daripada tercalar atau terdedah kepada sesuatu yang tidak diingini.

Telefon pintar yang Harga Evercoss A7S menyokong dual SIM GSM - GSM menggunakan pemproses chipset MT6577 1.3 GHz dual-core diperkukuhkan dengan PowerVR SGX 531 GPU, 512 MB RAM yang bekerja bersama-sama untuk menjalankan apa-apa aplikasi yang dipasang pada sistem operasi lalai adalah Android v4.2 (Jelly Bean).

Memori dalaman 4 GB disediakan atas ini A7S Evercoss, yang juga masih ada lagi berhak microSD slot sehingga 32 GB penyimpanan data untuk memenuhi keperluan pengguna telefon ini. Harga Evercoss A7S Semasa peranti imej pengabilan, hp mempunyai MP kamera utama A7S Evercoss resolusi 8 dan kamera hadapan 1.3 MP. Dengan kamera depan telah menjadi kekurangan Evercoss A7S ini kerana ia tidak menyokong ria aktiviti berselfie anda.

Selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/10/harga-evercoss-a7s.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar