Kamis, 01 Oktober 2015

Promo JSM Alfamart

Promo JSM Alfamart - Rupiah lemah berbanding dolar. Pada masa ini rupiah menjunam kepada $ 14,000, hal.ini apa-apa, kesan kepada prestasi kelembapan ekonomi dan penurunan kuasa membeli. Walau bagaimanapun, ia tidak menjejaskan semangat pengembangan perniagaan Alfaria Trijaya Resources (SAT), pengurus Alfamart dan Alfamidi.

Ini ditunjukkan dengan penambahan ribu bilangan sasaran besar kedai di seluruh negara, di peringkat domestik dan luar negara. Lebih-lebih lagi Alfamart juga tidak pasti atau tidak kenaikan harga jualan produk, kepada dolar AS pascanaiknya awam berbanding rupiah. Promo JSM Alfamart Oleh kerana tidak ada peningkatan yang ketara, daripada pembekal sebagai pembekal barangan kepada rangkaian Alfamart itu.

Pengurus Cawangan Alfamart Medan, Yosia Pakiding Andika sambil menambah bilangan kedai-kedai di Sumatera Utara adalah sebahagian daripada strategi pengembangan perniagaan untuk meningkatkan jumlah jualan. Promo JSM Alfamart Seperti dengan banyak kedai-kedai promo sengit, dia tetap yakin bahawa perniagaan runcit di Sumatera Utara Alfamart akan kekal positif.

selengkapnya, klik : http://www.hargapromosi.com/2015/10/katalog-promo-jsm-alfamart.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar