Senin, 12 Oktober 2015

Harga Advan T2E

Harga Advan T2E - Advan kembali Keluarkan siri terbarunya yang kali ini menuju kepada tablet Wi-Fi only yang di kusus kan untuk anak anak yang suka bermain game, tablet ini mempunyai spesifikasi yang lumayan dan di bandrol dengan harga yang sangat berpatutan.

Advan Seri T2E ini merupakan tablet saiz 7 inci yang mempunyai sambungan dengan Wi-Fi sahaja dan belum tersematkan sim card slot pada tablet ini. Harga Advan T2E untuk BBM an pun tablet ini masih boleh di gunakan selama ada sambungan Wi-Fi dan di koneksikan pada tablet ini.

Harga Advan T2E, Tablet Adroid Advance Vandroid T2E hadir dengan Prosessor Dual Core 1GHz, dengan Memory of RAM sebanyak 512MB, mempunyai memory dengan kapasiti simpanan dalaman sebesar 4GB, dengan skrin saiz 7 ", dilengkapi dengan Dual Camera, dan disupport dengan rangkaian Wifi only.

Harga Advan T2E Tablet ini pun di lengkapi dengan dual camera yang masing masing berada di depan dan di belakang, anda dapat mengabadikan setiap moment istimewa anda dan anda simpan pada tablet advan vandroid T2E ini.

Baca selengkapnya, klik : http://www.anekaponsel.com/2015/10/spesifikasi-dan-harga-advan-t2e.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar